Asceth
Kulkutauti
V?kisinkastettu
|
Post by Asceth on Feb 2, 2005 15:17:56 GMT -5
aiemmin kun täällä aina pyöriskelin niin täällä oli porukkaa ja aina uutta juttua.. mut nt oon ite ja jäseniäkin on tullu peräti huimat 4.. mistäköhän mahtaa moinen johtua?? pitäis melkein porukalla saada kerättyä tänne lisää porukkaa.. vai miten on??
|
|
|
Post by Mordiggian on Feb 3, 2005 7:58:32 GMT -5
Totta, väkeä sopii aina toivoa lisää joten sanaa kiertämään vain mikäli siltä tuntuu. Kyllä tänne ainakin allekirjoittanut aina naputtaa jotain kakkaa kun siltä tuntuu, että vattassa kiertää.
Pitäisi vaan saada homma rullaamaan kovalla vauhdilla jottei pioneeritoimintamme kuole sukupuuttoon ennen lajin ensiaskelta.
|
|
Asceth
Kulkutauti
V?kisinkastettu
|
Post by Asceth on Feb 3, 2005 9:27:32 GMT -5
Kyllähän nyt porukkaa olisi ehdottomasti saatava.. senkin takia että saataisiin asioihin enemmän näkökulmia.. mutta pitää koittaa kovasti ruveta mainostamaan.. ja kehotankin muita tekemään saadaan jotta voisimme isommalla porukalla pitää murhamielen yllä!!
|
|
|
Post by Mordiggian on Feb 3, 2005 11:12:02 GMT -5
Hienoa! Siinä on sitä oikeaa asennetta. Minäkin tuossa olen kaikille tuttavien viritelmille mainostanut paikkaa ja teen niin jatkossakin.
|
|
Asceth
Kulkutauti
V?kisinkastettu
|
Post by Asceth on Feb 3, 2005 14:48:29 GMT -5
kovasti koitan itsekkin!! ;D kohta niitä rupeaa virtaamaan!! uskokaa pois!!
|
|
Asceth
Kulkutauti
V?kisinkastettu
|
Post by Asceth on Feb 3, 2005 15:05:51 GMT -5
tän hetkinen saldo: 3
ja lisää tulee!!)
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Feb 18, 2005 11:25:23 GMT -5
Johtuu siitä, että kenelläkään ei ole mitään järkevää sanottavaa. Etenkään minulla. Ikinä.
|
|
|
Post by Mille on Aug 23, 2007 12:47:49 GMT -5
Ai olette huomanneet väen vähyyden. heh No on tänne sentään tan vuoden puolella muutama viesti ilmaantunu.
|
|
|
Post by Mordiggian on Oct 30, 2007 9:32:46 GMT -5
No perkele. Yksi viesti lisää laskimeen. Hieman unelia tuo kissanpentu sulla Mille.
|
|