|
Post by Mordiggian on Aug 2, 2004 11:08:03 GMT -5
Todistin taas itselleni olevani hyvä ihminen sillä vaikka Lycanthropy just mulle lähettikin eilen illalla Turisaksen Battle Metal levyn niin tänään sitten kuitenkin tuhlasin osan ruokatunnistani (ja useamman euron) siihen, että kipaisin levyn tuosta läheisestä pikku putiikista. On muuten aivan saakelin tyylikkäät promokuvat bookletissa. Samaiset kuvat on nähtävissä osoitteessa www.turisas.com.
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Aug 2, 2004 12:20:38 GMT -5
No saat anteeksi jos tämä ei toistu.
|
|
|
Post by Entvölkert on Aug 2, 2004 12:57:56 GMT -5
Kyllähän se niin on, että vitun hyviä bändejä tuetaan ostamalla levyjä.
Yleisesti ottaen ärsyttää kaikki itku siitä, kuinka on väärin imuuttaa levyjä netistä ja viedä muusikoiden rahat. Moraalisaarnaajien pitäs ajatella hommaa kuuntelijankin näkökulmasta, koska yleensä käteen osuu paskaa, jos ostaa levyn esim. summissa tai yhden kappaleen perusteella.
|
|
|
Post by Mordiggian on Aug 3, 2004 1:35:44 GMT -5
Kyllähän se niin on, että vitun hyviä bändejä tuetaan ostamalla levyjä. Yleisesti ottaen ärsyttää kaikki itku siitä, kuinka on väärin imuuttaa levyjä netistä ja viedä muusikoiden rahat. Moraalisaarnaajien pitäs ajatella hommaa kuuntelijankin näkökulmasta, koska yleensä käteen osuu paskaa, jos ostaa levyn esim. summissa tai yhden kappaleen perusteella. Totta, sian säkissä ostaminen on yleensä melko riskaapelia.. Tosin tuon The Wickedin uusimman voisi ostaakin säkissä, mutta kun on tällänen köyhä äpärä niin eipä sitä kuitenkaan hirveästi (ikävä kyllä) tule levyjä osteltua.
|
|
Jumina56
Kulkija
Caldwell Band Member
|
Post by Jumina56 on Sept 10, 2004 13:04:19 GMT -5
Niin kyllä, jossain välissä kevyesti sanottuna tympääntyi siihen että 99.9% heräteostoksista oli täyttä peetä (eriteostoksia?). Itseasiassa ainoa hyvä mielijohde-ostos aikoinaan oli Covenant:Nexus Polaris.
Ja sitten taas levyjä joita kuuntelee nykyään, ei löydä minkään sortin levykaupoista ikinä.
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Sept 10, 2004 14:06:15 GMT -5
Itseasiassa ainoa hyvä mielijohde-ostos aikoinaan oli Covenant:Nexus Polaris. Ostin summilla tuon minäkin ja vitusti sitä tuli kuunneltua, mutta kylläpä se orkesteri sitten kuivui kokoonkin (SETA/SETI). Valitettavasti.
|
|
|
Post by Darianna on Sept 10, 2004 14:44:05 GMT -5
miten määritellään hyvä ihminen? Kai mä olin sit jokseenkin kiltti ku otin yhtä vanhaa tätimummoo kädestä kii ku muuten se oli vetäny mukkelismakkelis bussin lattialle hyvää musta nyt ei saa tekemälläkään.. mä oon hyvä jo niissä missä pitääkin
|
|
Jumina56
Kulkija
Caldwell Band Member
|
Post by Jumina56 on Sept 21, 2004 21:02:14 GMT -5
Ostin summilla tuon minäkin ja vitusti sitä tuli kuunneltua, mutta kylläpä se orkesteri sitten kuivui kokoonkin (SETA/SETI). Valitettavasti. Niinpä. Animatronic oli vielä ihan ok, mutta ei oikein enää aikoihin ole sekään innostanut. Kolme ekaa on kyllä alkuperäisinä, mutta tota uusinta ei jaksanut vaivautua parin mp3-kuuntelukerran jälkeen. Aika jännä musiikillinen kehitys kuitenkin noissa levyissä. Kehitys, muutos, taantumus, mikälie...
|
|
Asceth
Kulkutauti
V?kisinkastettu
|
Post by Asceth on Feb 2, 2005 13:00:56 GMT -5
Jos ruvetaan puhumaan heräte ostoksista niin listan kärkeen pääsee kyllä rankalla etumatkalla Therion-Secret Of The Runes
Ja se taitaakin olla ainut todella hyvä "sika säkissä" ostos.. ;D
|
|
|
Post by Krussh on Apr 27, 2005 5:37:01 GMT -5
Itellä tahtoo levykaupoissa asioidessa olla seuraavaa menoa: "Ei saatana, käynpä ostaan [insert-artist-and-albumname-here]" mutta sitten sattuu selaan käytettyjä: "EI SAATANA TÄÄLLÄ ON TÄMÄ" ja ko.levy jota on menty ostamaan unohtuu ostamati ja jää hyllylle.
Heräteostoksista toimivin taitaa olla itselle ainakin Frost - Talking To God, paskaa tyyliin Khold.
Kiss the Devils rotten asshole!
|
|