|
Post by Mordiggian on Apr 27, 2005 4:48:28 GMT -5
Eli paskanjauhantaa astetta kovempaan malliin. Krushh välttämättä halus, että meikä avaa jonkun topicin "tylsien päivien ratoksi" (ei ilmeisesti itse uskalla) joten avataan nyt tällänen arkisten sankar' tekojen topicci.
Tänne saa purkaa itseään, ilojaan ja surujaan. Ihan vapaasti.
Itse voisin vaikka aloittaa; kävin tänään kelalla ja tyäkkärissä asioimassa. En saanut muuta kun pahan mielen ja mukamas ymmärtäväistä kohtelua. Helvetti mua sitten vituttaa nuo niiden pykälät ja kiemurat jossa neljätoista vuotta sitten saadut kymmenen markan viikkorahat vaikuttaa sun asumistukeen vielä sen verran, että hakemuksilla pyyhitään persettä. Vittu. Nyt voisikin sitten loppupäivän istua ja upota SMACiin.
(Ei se Purus aivan väärässä tämän suhteen ollut.)
|
|
|
Post by Krussh on Apr 27, 2005 5:28:55 GMT -5
Et voi syyttää minua asiasta jota en muista tehneeni/sanoneeni!!! Tää on ihan selvästi salaliitto mua vastaan!!
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Apr 27, 2005 5:47:59 GMT -5
Nyt voisikin sitten loppupäivän istua ja upota SMACiin. (Ei se Purus aivan väärässä tämän suhteen ollut.)Revi siitä. Tai ennemminkin revi ensiksi ja siitä sitten myöhemmin. SMACilla on paha tapa pitää loukussa vielä tämän vuoron loppuun, tai no seuraava vuoro vielä, jos nyt vielä yksi - -
|
|
|
Post by Mordiggian on Apr 27, 2005 8:29:23 GMT -5
Totta. Nälkä kurnii ja kusihätä on galakseja seisauttava, mutta vielä pitää pinnata.
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on May 3, 2005 5:24:03 GMT -5
Totta. Nälkä kurnii ja kusihätä on galakseja seisauttava, mutta vielä pitää pinnata. Polttanu jo neljä virstarakkua loppuun SMACin kanssa. Se on Saatanan suunnittelema peli, jonka me uskovaiset ollaan otettu pelattavaksi
|
|
|
Post by Mordiggian on Jun 28, 2005 4:28:42 GMT -5
Paskanjauhantana mainittakoon juhannus sunnuntain kohtalainen sohvapalo nummirockin leirintäalueella.
|
|
|
Post by Entvölkert on Jun 28, 2005 7:12:36 GMT -5
Destroy your Life for Soffa.
|
|
|
Post by Mordiggian on Jun 28, 2005 9:58:39 GMT -5
Ja seuraaja tuli vartin päästä; destroy your grill for Satan.
|
|
|
Post by Mordiggian on Nov 16, 2005 13:47:39 GMT -5
Mikähän vittu siinäkin ihan oikeasti on, että kun kiireellä menee vessaan niin verkkareiden naru menee aina umpisolmuun kun sitä koittaa avata. Muuten ei ikinä mitään hätää, mutta kun kiireellä pitäisi saada narua auki niin ei sitten millään.
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Nov 16, 2005 21:28:51 GMT -5
Mikähän vittu siinäkin ihan oikeasti on, että kun kiireellä menee vessaan niin verkkareiden naru menee aina umpisolmuun kun sitä koittaa avata. Muuten ei ikinä mitään hätää, mutta kun kiireellä pitäisi saada narua auki niin ei sitten millään. Saavumme juuri nyt maailmankaikkeuden lähtöpisteeseen, olkaapa hyvät ja hirttäytykää turvavöihinnä. Pitäis saara heitettyä kerralla 6.000.000.000 (kuusituhattamiljoonaa) ylistyspistettä, tuo yksi ei tälle narudilemmalle nyt riitä. Räätälöity ratkaisu iuuri Teidän ongelmaanne: vetoketiu tahi housu iossa vetoketiu. Olkaapa hyvä. Kelo on puoli kuusi, paree painua helvettiin.
|
|
|
Post by Mordiggian on Nov 17, 2005 3:31:28 GMT -5
Räätälöity ratkaisu iuuri Teidän ongelmaanne: vetoketiu tahi housu iossa vetoketiu. Olkaapa hyvä. Verkkarit med vetoketju. Kuulostaa todella mukavalta. Sillä farkkujen kanssahan ei luppoaikana koneen ääressä istuta mikäli ei ole aivan uskomattoman kalliit housut. Eli ei.
|
|
|
Post by wowposter on Oct 31, 2008 23:20:10 GMT -5
|
|