Jumina56
Kulkija
Caldwell Band Member
|
Post by Jumina56 on Sept 23, 2004 15:48:14 GMT -5
Semmonen soitin- ja tanssiyhtye. Mitenkäs muuten Mortyfearia olisi mahdollisuuksia nähdä keikoilla? Olisiko tietoa... Ei taida keikkaa olla näkyvissä ainakaan tällä haavaa.. Harmi, hyvä bändi sinänsä. Enkä kehu nyt itseäni, olen vain töissä siinä, heh...
|
|
|
Post by Darianna on Sept 24, 2004 2:02:10 GMT -5
Ei taida keikkaa olla näkyvissä ainakaan tällä haavaa.. Harmi, hyvä bändi sinänsä. Enkä kehu nyt itseäni, olen vain töissä siinä, heh... sulla on vaan poliitikon asenne.. "en mä itseäni kehu, tiedän vain olevani paras"
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Sept 25, 2004 21:08:05 GMT -5
sulla on vaan poliitikon asenne.. "en mä itseäni kehu, tiedän vain olevani paras" Politiikka on ainoa tuntemamme -tiikka.
|
|
Jumina56
Kulkija
Caldwell Band Member
|
Post by Jumina56 on Sept 27, 2004 9:53:07 GMT -5
sulla on vaan poliitikon asenne.. "en mä itseäni kehu, tiedän vain olevani paras" Olen kyllä ajatellut perustaa uskonnon, olisi aika rahanarvoista toimintaa.. "Tarjoa pari bisseä, niin järjestän taivaspaikan."
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Sept 27, 2004 11:32:10 GMT -5
Olen kyllä ajatellut perustaa uskonnon, olisi aika rahanarvoista toimintaa.. "Tarjoa pari bisseä, niin järjestän taivaspaikan." Paavi (mies-Karol) kiskoo musteet nenään herneiden sekaan jos viet sen pisnekset.
|
|
|
Post by Horogoth on Feb 5, 2005 16:19:56 GMT -5
Hip hip..!! Olen laukaassa asuva blondi joka soittelee kitaraa mortal insanity nimisessä pikkubändissä ja parissa muussakin pikku projektissa.. Olen outo hevieläin sillä en voi juoda kaljaa edes korillista illassa..
|
|
|
Post by Memoria on Apr 25, 2005 4:33:25 GMT -5
Hello. Olen 18.v ähtäristä, kuuntelen kaikenlaista metalli muusiikkia. Hoitelen rytmihäiriöätä ja osittain sanoituksien tekoa Cross Shaped Disgrace nimisessä yhteessä. Harrastuksia ei rumpujen soittamisen ja musiikin kuuntelun lisäksi löydy.
|
|
Azmodee
Kulkija
H?l?kynk?l?kyn
|
Post by Azmodee on Apr 26, 2005 5:37:08 GMT -5
Jees... Elikkä olen täältä hevonkuusesta (Muhokselta) kotoisin oleva muusikon tapainen hyypiö. Teen biisejä rytmiorkesterille nimeltä Blackwoods Fall ja joskus teen omaksi ilokseni myös trackerilla musiikkia. Eipä tässä muuta informoitavaa taida olla
|
|
|
Post by Krussh on Apr 26, 2005 8:08:10 GMT -5
Jees... Elikkä olen täältä hevonkuusesta (Muhokselta) kotoisin oleva muusikon tapainen hyypiö. Teen biisejä rytmiorkesterille nimeltä Blackwoods Fall ja joskus teen omaksi ilokseni myös trackerilla musiikkia. Eipä tässä muuta informoitavaa taida olla Ja meikä muuten piiskaa tota jätkää eteenpäin! Tee niitä biisejä saatana, niin minä teen propagandaa saatana!
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Apr 26, 2005 8:52:51 GMT -5
- -ja joskus teen omaksi ilokseni myös trackerilla musiikkia. Aijaiai, karua. Ja äärimmäisen asiallista.
|
|
|
Post by Herra Morko on Jul 29, 2005 8:21:38 GMT -5
Morko ihte paikalla vahvuudella kaks.
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Jul 29, 2005 14:59:45 GMT -5
Morko ihte paikalla vahvuudella kaks. Ylistä Herraa.
|
|
|
Post by Mordiggian on Jul 30, 2005 7:46:28 GMT -5
|
|
|
Post by Lasombra on Feb 2, 2006 4:18:29 GMT -5
Elikkäs alastonkuvien sijasta pitää sitten mainita, että tämä kyseinen henkilö asustaa Tampereella ja tykkää mm. kissoista ja musiikista. Ei soita missään bändissä, vaikka on joskus luultu Thyranen kosketinsoittajaksi festareilla humalaisten toimesta No, enää en ole blondi, joten se siitäkin ilosta(?)... Nykyään tyydyn kannustamaan ja mainostamaan kavereiden bändejä ja toimimaan epävirallisena keikkakuskina.
|
|
|
Post by Mordiggian on Feb 17, 2006 12:59:22 GMT -5
Elikkäs alastonkuvien sijasta... Miten olisi kera?
|
|