|
Post by Mordiggian on Aug 26, 2004 12:01:37 GMT -5
Jees, eli tänne saa kansa tulla esittelemään itseään. Ei saa käsittää väärin ja alkaa spammaamaan alastonkuviaan, eli sanallinen esittely rohkeasti peliin!
EDIT: Tosiaan, oon tämmönen rääppänä joka vetelee laulu ja sanotus osuutta The Lust I Seek nimisessä retkueessa ja yleensä tulee roikuttua koneen ääressä ircissä ja vloput menee mukavasti heittämällä kun on vähän humalassa.
Ei se kalja niitä ongelmia poista, mutta ei sitä tee maitokaan.
|
|
|
Post by Krussh on Aug 26, 2004 12:12:55 GMT -5
Hello hello.Jos vaikka porukka kertoisi tässä threadissa,että kuka on, mitä harrastaa, soittaa, missä soittaa jne.
Elikkäs. Krusshan minä olen,tai Ristoksi nuo haukkuu saatanat.Vaikutan suurinpiirtein tässä Oulunseudulla. "Harrastuksia" Enimmäkseen musiikki ja irkkaus. Minut löytää ehkä parhaiten #murhamieli ja #dissection kanavilta, ja nimellä Soulkrush.
"Soittelen" Bassoa ja kitaraa,joskus tulee jotain muristuakin. Seuraavissa bändeissä vaikutan jollain tavalla: Blackwoods Fall(basso,lyriikat,laulu(?)), Sympa(basso,laulu), vielä nimeämätön death-gore projekti(lyriikat,laulu), ja sitten jammailen monesti yhden Utajärveläisen porukan kanssa(basso).
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Aug 26, 2004 12:46:33 GMT -5
Ei saa käsittää väärin ja alkaa spammaamaan alastonkuviaan, eli sanallinen esittely rohkeasti peliin! Niin juuri, kieltäkää kaikki huvit
|
|
|
Post by Mordiggian on Aug 27, 2004 1:19:39 GMT -5
Niin juuri, kieltäkää kaikki huvit No khyy...
|
|
|
Post by narcotics on Aug 27, 2004 3:39:39 GMT -5
Narcotics
Perusjuntti töysästä (ei saa nauraa). Vaikutan kuitenkin töysä-seinäjoki-akselilla koulun takia. toimin myös rumpukoneena corollasuperstars-nimisessä laulu- ja soitinyhtyeessä.
aika kieroutunut äijä. ainakin muiden mielestä... ..enkä sylje pulloon, rahakkaille tiedoksi.
|
|
HC - Äpärä
Kulkija
Sorbusta krapulaan ja vesuria ostamaan!
|
Post by HC - Äpärä on Aug 28, 2004 10:54:10 GMT -5
heikää. olen eetu ilmari latvala, 21 vuatta. olen kännissä ja katsoin äsken alholan ja manitboissia. alhola on maailman paras elokuva/minissarja, ja sitä tulee siteetattua päivittäin. kasvatan liimalettiä ja harrastan musiikkia ja alkoholia. musiikin puolesta kaikista parhaiten toimii punk/hc/grind/crust/death, eli ääripäät lähinnä. alkoholin puolesta olvi ja sorbus. musisoin orkestereissa corolla superstars, hätäpaska, ruoste, rutumperäm retelät ja golden macgyver. pian menen varttiin.
piis
|
|
Asceth
Kulkutauti
V?kisinkastettu
|
Post by Asceth on Aug 30, 2004 2:09:38 GMT -5
kaippa tähän pitää itekkin vähän infoa itsestään laittaa. elikkä olen 18 wuotias "kitaristi" suolahdesta joka vaikuttaa bändissä Mortal Insanity, ja parissa muusa projekti tasolla olevassa vanhanliiton black metal bändissä.. harrastuksina toimii kitaran raiskaaminen ja kaljan kaataminen... Ja elämän tavoitteena on heiluttaa tukkaa aivan perkeleesti!!
|
|
Lycanthropy
Kulkija
The Lust I Seek Band Member
|
Post by Lycanthropy on Sept 3, 2004 11:26:45 GMT -5
Hei minä olen Lycanthropy. Yritän soitella kitaraa bändissä nimeltä The Lust I Seek. Olen murheen murtama koska jouduin luopumaan letistä ja ja parrasta. Nykyään vaikutan suurimmaksi osaksi Keski-Suomen Pioneerirykmentissä Aliupseerikomppanjassa. *Hajoan aamuihini*. Sataset mahtuu jo yhteen käteen.
Se siitä ja kippis! Vois joskus tarinoida jotain järkevääkin...
|
|
|
Post by neurobutcher on Sept 6, 2004 11:23:29 GMT -5
Heijaa. Olen Kuortanelainen Black Metallia harrastava pitkätukka. Kitaraa "soittelen" ja välillä jotaki sanotuksien tynkääkin syntyilee. Biisejä on puolivalmiina n. demollinen mutta rumpali/rummut puuttuu. Ehkä joskus saan tämän hengentuotteen pihalle.
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Sept 10, 2004 4:34:10 GMT -5
Biisejä on puolivalmiina n. demollinen mutta rumpali/rummut puuttuu. Ehkä joskus saan tämän hengentuotteen pihalle. Onko kyseessä oikein yhyrenmiähenorkesteri, vai?
|
|
|
Post by make1313 on Sept 16, 2004 11:40:10 GMT -5
Kukkuu vaan prkl. Mä oon Make ja vaikutan Nevergreen nimisessä orkesterissa. Hei HC-äpärä!! Mistä sä oot saanu noi Alhola jaksot? Mä aikoinaan hävitin mun alhola kassut ja oon jahdannu niitä iät ja ajat. Pystytkö yhtään vinkkaamaan miten saisin ne käsiini? -Make-
|
|
|
Post by Darianna on Sept 17, 2004 8:43:45 GMT -5
No jospa minäkin sitten paljastaudun vaikken mitään rakentavaa osaa sanoakaan.. Oon Daria vaan täältä suomen kärjestä ja kuuntelen ja ihailen muiden aikaansaannoksia.. Toki laulan juu,mutta lähinnä kavereiden iloks(kauhuks) Elämä menee lähinnä kotosalla tai sitten ajossa kaupungilla tai Qkossa..
|
|
|
Post by neurobutcher on Sept 21, 2004 15:02:56 GMT -5
Onko kyseessä oikein yhyrenmiähenorkesteri, vai? Ei välttämättä. Pitää katsoa miten asiat kehittyvät.
|
|
Jumina56
Kulkija
Caldwell Band Member
|
Post by Jumina56 on Sept 21, 2004 21:15:20 GMT -5
Jep jep, Jari vaan, vaikutan soitin- ja lauluyhtyeessä Caldwell. Ja myöskin Mortyfear:in keikka-kakkos-kitaristina.
Mitäs siinä muuten, tykkään päihteistä ja olen muutenkin normaali pohjalainen mies. En tosin tappele grillinkulmilla, enkä aja pilurallia seinäjoen keskustassa.
|
|
|
Post by Mordiggian on Sept 22, 2004 15:16:00 GMT -5
Jep jep, Jari vaan, vaikutan soitin- ja lauluyhtyeessä Caldwell. Ja myöskin Mortyfear:in keikka-kakkos-kitaristina. Mitäs siinä muuten, tykkään päihteistä ja olen muutenkin normaali pohjalainen mies. En tosin tappele grillinkulmilla, enkä aja pilurallia seinäjoen keskustassa. Semmonen soitin- ja tanssiyhtye. Mitenkäs muuten Mortyfearia olisi mahdollisuuksia nähdä keikoilla? Olisiko tietoa...
|
|