|
Post by Krussh on Oct 4, 2005 4:03:33 GMT -5
Elikkä Torniosta ponnistaa mystisyyttä tavoitteleva projekti VONPOVNH, jonka tavoitteena on saada äänitettyä n. 6 biisin demo ja putkauttaa se tämän vuoden puolella ulos. Bändi määrittelee itsensä UG Suicide Black Metalliksi. Kaksi makupalaa(The Choir Of The Weeping Flesh ja The Screams of the Hopeless) löytyvät osoitteesta: www.mikseri.net/artists/?id=48177
|
|
|
Post by Krussh on Oct 11, 2005 15:19:13 GMT -5
Uusin biisi The Face Of The Ghost löytyy myös mikseristä. Edustaa enemmän demon Odes For Suicide osiota.
|
|
Purus
Moderaattori
Hakaristiretkeilij
|
Post by Purus on Oct 12, 2005 3:38:02 GMT -5
Pitää tulla kommentoimaan kun pääsöö rajennuksilta boys.
|
|
|
Post by Entvölkert on Oct 12, 2005 7:06:46 GMT -5
Mun mielestä tarttis parannusta vähän jokaisella osa-alueella, mutta kattotaan mitä aika tuo tullessaan...
|
|
|
Post by Krussh on Oct 13, 2005 5:21:54 GMT -5
Mun mielestä tarttis parannusta vähän jokaisella osa-alueella, mutta kattotaan mitä aika tuo tullessaan... Jännä taas seurata mitenkä ristiriitaista palautetta tippuu. Moni tykkää about kaikesta, mukaanlukien juuri soundimaailmankin. Osa sitten taas ei pidä soundeista jne jne. Tärkeimpänähän tässä pidetäänkin sitä tunnelman luomista sekä ajatusmaailmaa.
|
|
|
Post by Entvölkert on Oct 13, 2005 5:32:15 GMT -5
Tärkeimpänähän tässä pidetäänkin sitä tunnelman luomista sekä ajatusmaailmaa. Aivan. Juuri samasta syystä lopputulokseen tulisi kiinnittää hyvin paljon huomiota, että sama tunnelma välittyisi kuuntelijalle. Itse en noista saa paljoa irti, koska tarkoitettu ajatus ei välity itselleni, ja juurikin toteutuksen ansiosta.
|
|