Migi
Kulkija
Arkadia Band Member
|
Post by Migi on Jul 29, 2004 4:16:56 GMT -5
Jos railakas powermetalli kiinnostaa niin tervetuloa Capriin ens viikon lauantaina 7.8. kuulemaan meitä. Alkaen klo 22.30, ilmaiseksi, tottakai. Huom! Ville ei itse ole paikalla
|
|
|
Post by Mordiggian on Jul 30, 2004 1:58:04 GMT -5
Missäs happowille ite? Meneekös tuo välipuiston kans päällekkäin...?
Hmmm... Asiaa sietää tutkaista.
|
|
Migi
Kulkija
Arkadia Band Member
|
Post by Migi on Jul 30, 2004 11:25:58 GMT -5
Ville on Virossa reissussa. Katsos, niinpä meneekin välipuiston kans päällekkäin... mut eipä siellä näytä muuta hyvää olevankaan kun mokoma ja diablo.
|
|
|
Post by Mordiggian on Aug 1, 2004 11:54:03 GMT -5
Mikä tekee siitä sen, että siellä on yksi katsottava, tuo Diablo. Mokoma kun ei oikein jostain syystä sitten lainkaan sytytä.
|
|
|
Post by Entvölkert on Aug 1, 2004 12:19:27 GMT -5
Mokoma kun ei oikein jostain syystä sitten lainkaan sytytä. Sivarihipit, anyone?
|
|
|
Post by Mordiggian on Aug 2, 2004 3:31:32 GMT -5
Not me, for sure. Joo, ja jotenkin siinä itse musiikissakaan ei iskee niin paljoa mikään. Rässi osastatolta ennemmin laitta vaikka popittamaan tuon Deatchainin Carrier of Pestilence biisin. Vielä kun kaupan päälle tulee pieni annos dödöä niin mikä jottei!
|
|
|
Post by Entvölkert on Aug 2, 2004 7:42:27 GMT -5
Kasarirässi se vasta kovuutta onkin! Destruction, Kreator... Those were the days.
|
|
Tuoskari
Kulkija
GR-Studio Mastermind
|
Post by Tuoskari on Aug 9, 2004 7:32:20 GMT -5
Ville on Virossa reissussa. Olin eilen keittolassa kun Ville palasi reissusta.. Oli kuule tottalauta löytänyt niin paljon ostettavaa mukaan ettei mitään rajaa..
|
|
Migi
Kulkija
Arkadia Band Member
|
Post by Migi on Aug 9, 2004 8:26:16 GMT -5
Olin eilen keittolassa kun Ville palasi reissusta.. Oli kuule tottalauta löytänyt niin paljon ostettavaa mukaan ettei mitään rajaa.. Ylläri! Ville hoiteli homman taas hienosti, lupas laittaa ilmotuksen torstain lehteen mutta eipä näkyny. Sit kun viideltä roudattiin lauantaina kamoja niin ilmotettiin että jos ei hommata portsaria niin ei soiteta... Onneks NS:n Jarmo suostu...
|
|
|
Post by Mordiggian on Aug 9, 2004 10:15:31 GMT -5
Mitenkäs se niin? Keikka kuitenkin meni hyvin? Kyllä se Ville yleensä ainakin melko reilu on ollu.
|
|
Migi
Kulkija
Arkadia Band Member
|
Post by Migi on Aug 9, 2004 13:26:17 GMT -5
Niin, olishan se toki voinu aiemminkin ilmottaa että portsari on sairastunu.. Keikka meni kuiteski ihan hyvin, kuulijoitakin oli
|
|