pepputemppu
Nälänhätä
Spiritus Mortis Band Member
|
Post by pepputemppu on Sept 13, 2006 1:49:56 GMT -5
Korjaukset korjattu. Wuarisella dddd:tä ja danzigista uudet versiot.
Juhana alkaa vähitellen siistimään ja raakamiksaamaan tavaraa. Varsinaises miksaukses pitää olla pändiläisiä paikalla.
|
|
|
Post by Entvölkert on Sept 16, 2006 2:18:07 GMT -5
No, miltä vaikuttaa, joko laitatte samplea kehille?
|
|
|
Post by Mordiggian on Sept 26, 2006 11:25:13 GMT -5
Jees, pitää katsoa joku vloppu kuinka porukkaa paikalle kerkiäisi... Itse olen tänä vloppuna tulos pohojammaalle, mutta ainakin lauantaina pitää mennä Nivalan perukoille kattomaan rokkenrollia.
Ai niin, itsellä tässä melko hetkonen vielä menee nettiä vailla. Pitää aina jossain systerin luona tai kirjastos käydä kattelemas näitä juttuja kun muutin tänne manseen ja tuon netin aukeamisessa kestää...
|
|
pepputemppu
Nälänhätä
|
Post by pepputemppu on Sept 27, 2006 13:18:34 GMT -5
Jees, pitää katsoa joku vloppu kuinka porukkaa paikalle kerkiäisi... Itse olen tänä vloppuna tulos pohojammaalle, mutta ainakin lauantaina pitää mennä Nivalan perukoille kattomaan rokkenrollia. Juhana on alustavasti omin lupinensa miksaillut noita, saa varmaan jatkaa Lopullisen sanan saatte sanoa kun olette paikalla. Ps missäs vaihees ovat SM-sivut
|
|
|
Post by Mordiggian on Sept 29, 2006 13:24:49 GMT -5
Kyllä ne SM sivut sieltä tulevat. Koitan saada ne kyllä tässä mahd.pian valmiiksi, hiertää persusta tuollaiset keskeneräiset rojektit kuitenkin aina aika lailla.
|
|
Lycanthropy
Kulkija
The Lust I Seek Band Member
|
Post by Lycanthropy on Oct 13, 2006 6:36:14 GMT -5
Pistetääs tänne vähän päivitystä huvin vuoksi. Biisit miksailtu ja enää puuttuu muutamia efektejä kitaroista. Tässä viikonlopun aikaan ku saatais ne kuntoon niin olis enää masterointi edessä. Hyvällä lykyllä alkaa sunnuntaina olemaan kohtalaisen valmista tavaraa.
Edit: mikähän helevetti laittaa tollasen tyhjän tilan viestin loppuun. horoa...
|
|
|
Post by Mordiggian on Nov 15, 2006 10:51:39 GMT -5
Jaa-a, ei voi sanoa osata. Vittu kun on erakoitunu netistä niin ettei oo täälläkään käyny... Aukeis nyt perkele jo se liittymä tuonne kämpille. Pitääpä sitten kattoa tarkemmin mitä hittoa sie tarkotat.
Onkos muuten painopaikoista ollu vieläkään tarkempaa puhetta?
|
|
pepputemppu
Nälänhätä
|
Post by pepputemppu on Jan 18, 2007 10:29:50 GMT -5
Pikkulinnut kertoivat että olitte saaneet masterin käsiinne? Eli valmista matskua odotettavissa täs kevään aikana?
|
|
|
Post by Mordiggian on Jan 21, 2007 12:02:38 GMT -5
Pikkulinnut kertoivat että olitte saaneet masterin käsiinne? Eli valmista matskua odotettavissa täs kevään aikana? Kyllä vain. Ilmeisesti jo painossa nuo lätyt. Pitääpä hieman udella itsekin asiasta enemmän... Pitikin muuten tässä ottaa suhun yhteyttä noiden teidän sivujen tiimoilta. Laitan viestiä tässä..
|
|